fredag 28. august 2009

Det nærmer seg "Back to work"


Nå er det virkelig lenge siden bloggen ble oppdatert, og bare enda lenger siden jeg har vært i et kreativt hjørne. Denne siden her har ligget i flere uker på pulten uten at lysten har vært til stede til å sette den sammen :-)

Men nå idag kom lysten tilbake og jeg fikk iallefall limt den sammen og satt på en overskrift :-) Har nå skrevet ut bilder til 2 sider til så vi får se om jeg har kommet inn i en ny scrappestim igjen.

Nå går dagene fort fremover, og den store omstillingen i våres familie nå er at jeg skal ut i arbeidslivet igjen. Nå har jeg vært hjemme i 4 år i permisjon, så det blir jo knallhardt å komme seg ut i arbeidslivet igjen med 3 små unger hjemme. Men jeg har jo kost meg masse de årene jeg nå har vært hjemme, så en dag kommer jo dagen der man må tilbake på jobb.

Oda har begynt på sfo og Frøya har og begynt i barnehage sammen med Oscar. Litt klabb og babb i innkjøringen med Frøya. Hun liker seg godt i barnehagen, men ser helt at jeg også er der. Men det går seg vel til etterhvert. Så tirsdag er den dagen jeg begynner på jobb og det blir rett og slett underlig å sette seg inn på helt nytt kontor som bare står og venter på at jeg skal komme. Blir rart med å legge om masse rutiner her hjemme og ikke minst lære meg til å legge meg litt tidligere på kvelden. For det er nemmlig ikke jeg noe flink til.

Så nå nyter jeg siste dager her hjemme uten barn. Blir jo rydding og vasking som normalt, men guuuud så deilig og fredelig jeg har det. Idag har jeg til og med scrappet en lo som dere ser over her.

Ønsker dere alle lesere en skikkelig god helg....håper værgudene tar feil med alt dette regnet som er meldt slik at vi iallefall kan få komme oss ut på en fin søndagstur.

1 kommentar:

Monica sa...

Oj, ja det blir nok en ny hverdag for deg og familien. Jeg syns det var utrolig tøft og veldig rart å komme i jobb igjen,og jeg var "bare" hjemme 2 år etter sistemann. Men det er noe med å få rutiner i hverdagen og å få bruke hodet på en annen måte enn man gjør hjemme. Så det var ikke bare negativt å begynne igjen.
Masse lykke til Anne, håper det går kjempebra!
God helg (regner med at den skal nytes :))
Klem fra Monica