søndag 3. januar 2010

~ En flott 3 januar ~



Idag har vi hatt en herlig akedag ved golfbanen. Det var masse folk som gikk på ski og som akte i bakken. Det er skikkelig vinterstemning ute og vinteren og snøen bare fortsetter så langt værmeldingen melder. Så det betyr rett og slett at snøen ligger noen uker nå når den først er kommet.

Ungene har storkost seg ute idag. Jan var inne med Frøya som er så forkjøla at vi nesten ikke hører hva hun sier. Så jeg tok de to andre med meg i akebakken og pakket sekken med varm kakao og pølser på termosen og en stor vedstabel på akebrettet. Traff mange kjente i akebakken idag. Hilde, Anette og meg fyrte oss opp et godt bål, og når familien Storlid kom så var det bare å nyte det samme bålet. Utorlig koselig at vi ble så mange til slutt. Jeg hadde faktisk ikke klart og vært ute nærmere 5 timer i kulden hadde det ikke vært for bålet. Det varmet godt i kulden og det ble grillet en del pølser og marsmellow :-)

Imorgen er den harde hverdagen på plass igjen...kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til tidlige morgener igjen nå når vi har hatt så mange late dager her der vi har sene frokoster og bare nyter dager akkuat som vi vil. Men nå er det jo slik at jobben venter ikke så det er bare å henge med.

Legger ved litt bilder fra dagen idag.........kjenner det blir tidlig kveld på meg ikveld......men jammen meg er det herlig med store røde roser i kinnene etter en lang dag ute.

Oscar renner sideslengs ned bakken......utrolig at han klarte å holde seg fast.

Dollarglis på Oda :-)


Her grilles det Marsmellow som Hilde hadde med...det var stor stas.

Oscar tester skiene......det var laget godt skispor rundt golfbanen så han fikk riktig glid :-)

Se hvor flink jeg er mamma....(røykskyen bak er fra bålet vårt...hehe)

Virkelig stemning med bål.......og jammen meg varmet det godt ute i snøen.
Ellers så ønkser jeg dere alle en fin uke og takker alle som var med og bidro til at det ble en superkjekk dag i akebakken.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fy sørren så koselig, neste gang blir jeg og med:-)
Klem fra Anette

Anonym sa...

Takker for en super dag i akebakken. Bildene ble jo supre, varmer enda stemingen fra bålet. Slenger meg gjerne med en annen gang også. Klem fra Nettien (Anette D,...som var med)

MonaV sa...

Stemningsfulle bilder!

Vera sa...

Kjempeflotte bilder, det så ut som en herlig dag. Klem, Vera.

air max 90 current sa...

funny.I want to jion in you.