tysdag 22. juli 2008

Produksjon av barnekort

Nå har jeg virkelig fått unna en del barnekort :-) Nå når Oscar begynner i barnehage, så blir det nok en del bursdager på han også i året som kommer.Da er det alltid greit og ha liggendes noen guttekort.

Jeg har jo kjøpt disse chipboardpakkene til BG med dinosaurer og andre jungeldyr. Så nå fant jeg ut at det var på tide å bruke dem opp, og har dermed produsert litt kort.

Dinosaurkortene ble nå litt voldsomme i min syn, men det passer jo godt til guttekort :-)





Dette var dagens "barnslige" utgave fra meg :-)))))

5 kommentarer:

Lula sa...

Oj, de kortene ble virkelig nydelige! Jeg har noen slike BG chipboards liggende, ubrukt... For en flott måte å bruke de på;) Virkelig kreative.

Ha en flott uke!

Anne Bente sa...

Mange flotte barnekort du har laget. Minner meg på at jeg har de samme chipboardene i min skuff...

Annette sa...

Hvor mange ulike stempler med "Gratulerer med dagen"-versjoner har du? :-P
Du er virkelig i storform på scrappefronten for tiden! :-)
Kjempekjekt å se alt det lekre du lager!!!
Det blir noen heldige fødselsdagsbarn i tiden fremover.

Maya sa...

Skal si du produserer..jeg er helt imponert. Jeg syns de chipboard figurene er bare superherlige...har ikke hjertet til å bruke mine..hehe. De passet jo kjempefint på kort da.

lillesmor sa...

Ble veldig inspirert av måten du har lagt kort på med disse figurene, så nå ligger det to kort på scrappepulten min også... Takk for inspirasjonen.