tysdag 26. august 2008

Samba skjørt kan brukes til hår.....


.....ja det er det jeg rett og slett skal prøve å formidle videre her.

Oda var megaklar til å begynne på turnen idag etter lang sommerferie. Sorgen var stor da det viste seg at turnen ikke begynte før neste tirsdag, så da var det bare å ta trampolinen i bruk og "late" som vi hadde turn.

Historien er den at når Oda kom hjem fra ferie, så hadde hun kjøpt sambaskjørt til Ranveig og sambasmykke og armbånd. Ja de så rett og slett skikkelig snåle ut. Når Ranveig kommer idag så har hun jammen meg dette skjørtet med seg på sykkelen, og jeg kan jo ikke annet enn å le. Så idag måtte jeg bare ta noen bilder av dem og vise dere galskapen.

KJEMPEPOPPULÆRE skjørt har dette vært til mammas forskrekkelse. Jeg syns nemmlig ikke de er noe fine :-) Men ungene elsker dem jo, og de syns jo de er sååååå fine :-)

Sjekk "håret" til Oda i luften :-)))

Her gjør vi oss skikkelig til

Ungene ler så de nesten tisser i buksa :-)

Frøya står og ser på de raringene som hopper

Ingen kommentarer: