søndag 27. desember 2009

Da var julen over for denne gang......



Ja da var julen over for denne gang, og jeg kan liksom ikke helt skjønne at nå er julen allerede forbi. Vi har hatt en skikkelig familejul dette året. Det har blitt 4 familemiddager på rad, og jeg er egentlig temmelig metta på tunge julemiddager. Men det er jo kjekt når det står på selv om jeg kjenner at beltespenna strammer ekstra godt nå :-)

Alle er fornøyd av både store og små og ungene har lekt masse med det de har fått til jul......så det har vært stille og rolige lekedager og familiemiddager.

Imorgen er det jobb og jeg kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til det....skulle jo hatt fri til neste år. Men sånn er det når man må jobbe :-)

Vi har iallefall storkost oss nå i disse juledager, men kjenner jo at vi har vært mye inne så det skal bli godt å komme seg ut litt mer nå fremover. All juleribba må jo av igjen....hehehe

Legger ved litt bilder fra julen. Har ikke tatt så mye bilder denne julen som jeg pleier. Vi filmet en del med videokamera og da blir det automatisk mindre bilder. Det ble iallefall ingen blinkskudd :-)

Oscar venter på gjestene på julaften......

Oscar fikk mandelen i riskremen iår :-)


Nissen hadde glemt nisselua hehe

Oda hjemme hos mormor og morfar 2.juledag

1 kommentar:

Grethes Kreative Hjørne sa...

Ja, nå er det jobb igjen.
Deilig med noen dager fri til å sløve på ;)
Blir du med på 5 Høns i morgen?