onsdag 23. desember 2009

~ Lille julaften ~



Jeg må jo bare innrømme at jeg er en utrolig dårlig blogger for tiden. Tiden strekker bare ikke til lenger, og jeg merker definitivt at jeg har begynt å jobbe igjen. Mye mindre datatid enn før resulterer at det blir en dårlig blogg oppdatering.

Nå er det jo allerede lille julaften og jeg undrer meg jo over hvor desember mnd er blitt av. Tiden flyr i en rekordfart. Jeg må jo bare innrømme at jeg liker svært godt at sola har snudd og at vi igjen går mot lysere tider.

Desmber mnd har gått med til forskjellige aktiviteter. Mye avslutninger både på skole,turn og barnehage...... pluss juletilstelninger både her og der. Nå går bare ungene og venter på den store dagen imorgen. De kan nesten ikke vente :-) Alt er stort sett klart nå her hjemme bortsett fra å få på oss finklærne og dekke julebordet. Jeg supergleder meg til imorgen og til god mat og masse pakker :-)

Nå i desember har jeg laget 11 juleposer og laget masse julegotter som fylles oppi posene. Så igår hadde jeg meg en utdelingsrunde på hjemmesnikra snop med ønske om en God Jul. Her over ser dere bilde av de to variantene jeg har laget. Vi var jo en gjeng på scrappehyttetur ...så da ble det mekket litt juleposer. :-)


Vi har jo også fått masse snø.....og det er jo kjempekjekt med snø til jul. Ungene storkoser seg ute på ski og akebrett hver dag. Herlig med røde barnekinn når de kommer inn for kvelden. På lørdag måtte jeg jo bare ut i hagen og ta noen bilder med stativ for å få stemningen i treet med julelysene.


Man må jo pynte litt til jul :-))))

Juletreet i hagen :-)
Ønsker dere alle en riktig God Jul!

Ingen kommentarer: