onsdag 10. september 2008

En tidlig morgen...

Her er en lo jeg snikret sammen igår kveld. Fikk liksom ikke fargene til å klaffe helt på denne, men det ble nå en side til slutt. Bilde er av 3 trøtte unger en lørdagsmorgen på hyttetur. :-)

Ikveld skal jeg til Gry å lage kort. Litt lettere å dra meg seg ting til kort enn at jeg skal dra med alt jeg har av scrappeting her hjemme. Så det gleder jeg meg til. Her er det regn idag så egentlig en ganske så trist og grå dag. Har vært en liten shoppingtur til Familieskatter og snopt meg litt blonder. De hadde fått inn masse nye flotte blonder.

1 kommentar:

Maya sa...

Så fin denne og var! Kjenner jeg må ta i bruk Magnolia alfabetet mitt jeg og...det har hatt seg en pause etter MYE bruk i en periode...det er lekkert! Kjekt å se så masse bilder av Oscar i klør etter Philip :-) Har satt klar en pose til nå :-))