onsdag 3. september 2008

Nyte utsikten.....

Jammen meg fikk jeg scrappet en side ikveld. Klarer liksom ikke å komme tilbake til den gode gamle scrappestilen min. Kjenner jeg er helt forvirret og finner liksom ikke helt stilen min. Men en til side ble det i Frøya sitt album. Klarte faktisk å lage en lo uten blomster denne gangen.
Kanskje det er på tide å lage litt sommersider til Oscar og Oda også. Phuu... jammen meg travelt å scrappe til 3 unger. Jeg får rett og slett brette opp armene og begynne på en til når jeg først er igang her.

4 kommentarer:

Elisabeth Helland sa...

virkelig nydelig LO dette her, med DE fargene og DET oppsettet....kanon... og du, en award til deg fra meg ligger i bloggen min....klem

annes paperfun sa...

Så vakker LO!!! Du lager så flotte LO'er med en ren stil som jeg beundrer. Flott oppsett og herlige farger.
Svarer deg her jeg angående de blomstene...Jeg kjøpte de gjennom Prima flower. Har ikke sett de her i landet.
Ønsker deg en flott dag. Klem fra Anne

Marit sa...

Ja lenge siden sist og takk for hilsen i bloggen min.Synes stilen din er akkurat slik den skal være,ryddig og ren som jeg liker. :-D

Maya sa...

Dette er da stilen din dette her? Flott side og kult at du er så flink til å bruke gamle ting syns jeg.....endte jo opp med å selge disse bokstavene jeg, men de er jo egentlig veldig fine...søren..angrer litt :-))