onsdag 15. oktober 2008

~ Jeg fikk en utfordring ~

Her en dag hadde Maya inne på scrapping.no gikk meg en skikkelig utfordring. Hun la ved denne skissen som er under her og ga meg utfordring med at jeg skulle bruke 2 av de siste innkjøpte mønsterarkene jeg hadde, og at jeg skulle bruke gamle ting fra et skrin jeg har hatt liggendes her i årevis.

Tenkte at denne oppgaven var jo lett men det var den slett ikke. Skissen var grusom å jobbe med, og jeg har slitt med den i dagevis og bannet og steiket her på scrapperommet. Men nå har jeg rett og slett gjort den ferdig, og under her ser dere resultatet. Langt ifra fornøyd men 3 bilder mindre i bunken.

Maya: Jeg vil IKKE ha slike vanskelige/ubrukelige skisser mer :-)




Ellers så er jeg igang med å lage julekalender til ungene. Vil prøve meg på en slik fyrstikk kalender jeg også. Har valgt de største fyrstikkeskene for å få litt størrelse på den. Så nå må jeg rett og slett jobbe videre her med jula.......har faktisk hatt litt julestemning her idag :- )

1 kommentar:

Elisabeth Helland sa...

ja, du fikk en utfordring, og den synes jeg du klarte supert!

Du, nå er det jommen meg ikke lenge igjen før jeg inntar Rogalandet, og alle maurene..hihi... og jeg gleder meg sinnsykt, selv om jeg lar Radar-boksen stå igjen hjemme..hihi. Og jeg gleder meg ikke minst til å endelig etter så mange år treffe deg i RL, det skal bli show..... :o) Håper du og dine har en herlig onsdag videre...klem