måndag 13. oktober 2008

Så var det mandag igjen....

Så var helgen over og nok en uke står for dør. Nå har Oda hatt en uke høstferie hjemme med meg. Hun syns det ar ekstra kjekt at hun skulle gå på skolen idag. Tror hun har savnet klassevennene sine. Har vært mye tid sammen med voksne denne uken. Oda har ligget hele 3 netter hos farmor. Så de har kost seg i regn og ruskvær. Helgen som har vært har det egentlig ikke skjedd så forferdelig mye. Lørdagen gikk for det meste til å rydde barnerom og ungene fikk rett og slett være med å rydde rommene sine. Så nå ser de faktisk litt mer levelige ut :-)

Søndag var vi ute og gikk tur i mange timer. Først i feltet her og så ble jeg med med venninde Hilde og sønnen hennes på Hellestø stranden. Frøya sover jo godt enda på dagtid så hun ble hjemme med pappa. Det var skikkelig friskt på Hellestøstranda igår...skikkelig tungt og disig. Det kom faktisk et regnskyll også mens vi var der men vi overlevde det også :-) Ungene elsker å springe på stranden og hoppe i sanddynene. Vi hadde oss skikkelig trim i sanddynene denne gange.

Etter strandturen så var vi invitert til middag hele familien til min venninde Anette. Du verden så deilig det var å være ute i 5 timer....for så å komme til dekket bord med deilig lammefrikase på menyen. Det smakte fantastisk.... så TUSEN takk Anette for at vi fikk komme på en deilig middag :-). Hun hadde jo til og med bakt en nydelig eplekake til dessert. Ungene likte den kjempegodt og hadde 3 stykker hver :-)
Etter at ungene var iseng så dro jeg til Hilde og laget hele 3 bursdagskort. Nå tror jeg rett og slett ikke jeg trenger å lage noe mer bursdagskort før ungene har vært i en del bursdager :-)

Uka som kommer blir rolig i starten. På torsdag og fredag skal jeg i to forskjellige barseltreff på kveldstid. Syns det er helt topp å lufte vettet litt på kveldstid og bare sitte og jabbe og spise god mat med trivelige damer. Så det gleder jeg meg til.

Legger ut litt bilder fra gårsdagens tur til Hellestø....bildene ble utrolig mørke pga været så det ble liksom ikke de store blinkskuddene.






1 kommentar:

ninabakke sa...

Så flotte bilder :)

Ta deg gjerne turen innom fotoverden :)

Mvh Nina