onsdag 8. oktober 2008

En virkelig dårlig blogger for tiden...

Ja, jeg er en virkelig dårlig blogger for tiden. Tenker mange ganger på at nå må jeg snart skrive noe og oppdatere bloggen men så er det den tiden det tar å sette seg ned som rett og slett blir borte :-)

Vi lever fortsatt og har det bra, for de av dere som lurer på det :-) Merker at høsten er satt inn for fullt her hvor vi bor og det er tid for innekvelder med stearinlys og vedfyring som er kveldene nå. Forrige helg var vi på nok en tur til Fogn inni ryfylke. Vi hadde med oss ett vennepar ov oss denne gangen, deriblandt bestevenninden til Oda :- ) Ranveig er den store helten for Oda så det var ekstra stas at de var med oss en helg på hyttetur. Ungene storkoste seg hele helgen og vi var heldig med at alt nedbøren kom etter at mørket var kommet frem. Men det var frisk bris men ingen regn på dagtid heldigvis så ungene var for det meste ute og lekte i skogen eller gikk turer. Et par båtturer ble det også.

Eller så er det jo høstferie for Oda. Litt kjedelig med været og at alle klassevennindene er på SFO. Maya og ungene var jo her forrige uke for da hadde de høstferie i Bergen. Vi prøvde så godt vi kunne å være ute mellom regn-bøyene. Kino har det blitt med ungene, for noe må vi jo finne på i disse høststormene. Så de har igrunnen vært mye inne og lekt denne gangen Maya og ungene var her. Men vi fikk nå pratet en del meg og Maya da....både på dagtid og på kveldstid. Må jo si at det er litt trist at de bor i Bergen for Sarah og Oda leker jo så godt sammen. Men de setter stor pris på hverandre når de er på besøk her. Så det spørs om vi ikke må ta oss en Bergenstur før jul :-)

Igår var jeg sammen med noen venner og laget stjernebok. Det var utrolig kjekt bortsett fra å sy den sammen. Så nå gjenstår det jo å pynte den. Blir jeg fornøyd med den, så kommer jeg iallefall til å lage 2 til slik at jeg har til litt julegaver til besteforldre. Må jammen meg hente i for jeg har masse jeg har lyst til å lage før julen setter inn :-) Og jammen meg fyker dagene avsted.

Legger ved litt bilder fra hytteturen forrige helg.


Meg og ungene på bryggekanten.

Alle ungene som var med på hytteturen.

Oscar nyter sjokolade is på lørdagskvelden...vi koser oss jo litt ekstra når vi er på tur.

Frøya smaker på nylaget kakao...nammi nammi

Kristine og Frøya tegner med DS......Frøya var meget interessert.

Tegnebrettet er alltid populært

Her ser dere spillegjengen.....Oda har DS øverst på ønskelisten

Ingen kommentarer: