måndag 9. februar 2009

Endelig kom snøen



For en fantastisk flott helg vi har hatt når det gjelder vær og snø. Det har jo vært rene påskeværet denne helgen, og godværet bare fortsetter hele uken.
Vi har jo ikke fått så vanvittig mye snø , men det er jo nok for ungene å renne og kose seg.

På lørdag var vi ute hele dagen og hadde med oss mat og kakao. Ungene storkoste seg. Når klokken nærmet seg tre så måtte vi pakke og dra hjem og gå i 2 års dag til Karina. Der fikk vi pølser og masse kaker. Alt i alt en koselig burdag. Neste bursdagsbarn ut er Frøya.....tenk den 26 fabruar så blir hun 2 år. Hvor er tiden blitt av?

Søndagen startet med enda mer snø og strålende sol og blå himmel. Vi dro opp med Hilde og familien til Golfbanen. Det var helt fantastisk å bare sitte og nyte sola og se at ungene storkoste seg. For jammen meg tror jeg ikke de sutra en gang denne dagen. Jeg blir jo akkurat som en liten ungen selv i bakken så jeg rant en del med ungene igår. Så får jeg rett og slett brent av noen kalorier på det også :-)

Klokken fire var vi invitert på middag til svigers, og siden det var morsdag igår så måtte vi jo innom plantasjen og kjøpe litt tulipaner til svigermor.

Jeg har gjort VERDENS største tabbe når det gjelder fotografering i kaldt vær......ALLE de gode bildene jeg tok er blitt ødelagt av KONDENS på kamera. Det verste av alt var at jeg så at det var ganske så grått inni der når jeg tok bilder alikevel gikk det ikke opp ett lys om at disse bildene ikke ville bli bra. Så jeg er skikkelig skuffet her jeg sitter for nå har jeg jo ingen fine bilder fra hele helgen. Ja , ja dette første bilde av Frøya her var litt kult syns jeg :-)

Får prøve å legge ut noen bilder fra helgen, så får jeg rett og slett ta noen nye bilder imorgen i akebakken.


Her er et bilde fra akebakken på golfbanen

Her vandrer de til topps

Her er også litt kondens i kamera, men alikevel går det ann og se hvem det er


I enden av akebakken er skogen så da kan vi sitte tørt og godt og drikke kakao.

Nei nå får jeg rett og slett sette meg ved scrappepulten og gjøre ferdig annonse-oppgaven på mesterscrappen. Fristen går jo ut imorgen så det er greit å få den levert i kveld. Har stort sett bare liming igjen :-)
Ønsker dere alle lesere en fin vinteruke!

3 kommentarer:

mo9ca sa...

Koselig å treffe på deg i bakken på søndag - vi koste oss kjempemasse både store og små, så det er nok ikke siste gangen vi reiser ut dit :)
Det øverste bildet, av Frøya, er noe av det fineste og kuleste bildet jeg har sett på lenge!! Synn med de andre bildene som ble ødelagt da, men sånn er det nå avogtil...

Lykke til med andre runde i Mesterscrappen!! (jeg heier på dere fra sidelinjen jeg *fnis*)

Ha en super kveld videre!
*klem*

Elisabeth Helland sa...

åååh, så herlige bilder da........gosh a meg.....vi har også en golfbane like ved husveggen her vi.......men ikke med såååå flott en bakke da....tror jeg..hihi....

Anonym sa...

Det så jo ut som dere koste dere masse i akebakken.Det var en fin lue frøya hadde på seg....er den fra fogn?

Savne deg vennen må snart få til et møte.

ha en fin kveld