torsdag 19. februar 2009

Et lite bildedryss....



Så var alt snøen mer eller mindre borte igjen. Det kom jo kjempemasse snø her for 2 dager siden men nå er mer eller mindre alt smeltet bort i mildværet. Men vi har jo hatt en god uke med snø liggendes her og ungene har vært helt i hundre.

Vi har vært masse og akt oppe ved golfbanen her vi bor. En ypperlig bakke for både store og små. Man kan liksom velge å ikke å gå helt til topps og det er liksom sånn plan nedover. I enden av bakken er det en stor skog og der sitter vi voksne tørt og godt mens ungene renner :-)

Jeg kjenner jo at en uke med aking er egentlig nok for meg. Må jo bare si at jeg gleder meg til våren kommer....jeg er virkelig ett sommermenneske.

Legger ved et lite bildedryss fra uka som har vært.




Her sitter Frøya i kveldsolen en ettermiddag med kakao.

Frøya og Marie koser seg i kveldssolen før den går ned.

Mmmm jammen meg godt med kyllingvinger på grillen


Kjekt å leke med pinner

Vinterjenta våres :-)



Oscar er klar for å renne

Oda på toppen av det første platået :-)


En hjelpende hånd opp på det bratteste


En litt sliten Oscar

2 kommentarer:

Ann Hedvig sa...

Ser ut som dere har kost dere i snøen :o) Flotte bilder!

Ha en fin helg!

Anonym sa...

Så flotte bildene ble fra aketuren! Det var jo en nydelig dag.
Her er visst jeg også med som den hjelpende hånd.

klem fra Nettien