måndag 8. oktober 2007

På tur i skauen....

Litt av "gjengen" sitter rundt grillen for å få ferdig pinnebrødet :-)

Snadder :-)

Oscar er i farten med snue og bolle :-)


Oda, Philip og Sarah klatrer til topps i treet


Her er Oda nesten på toppen


Oscar står ved enden av treet og bare følger med
Vi hadde en flott skogstur på lørdag i det fine været. En venninde av meg med 3 unger, Maya med 3 unger og meg selv med 2 unger. Frøya lå hjemme med 40 i feber så hun kunne vi ikke ta ut. Så hun var hjemme med pappa hele dagen.
Vi pakket sekkene med grillpølser, pinnebrøddeig og vedkubber. Der vi egentlig skulle være kom vi ikke til med vogner, så da måtte vi velge en annen plass og dermed så ble det ikke bålbrenning når det ikke var laget klar bålplass. Men vi grillet på engangs grill og stekte og stekte på pinnebrøddeig....til slutt så ble de jo stekt på ett eller annet vis. Ungene storkoste seg med å klatre i trær og springe og leke i skogen.
Alt i alt var det en koselig lørdag, men jeg var trøtt når kvelden kom....da kom Maya til oss på kvelden siden hun har høstferien her nå. Vi koste oss med taco og jabbing til langt på natt :-)
Nå tenkte jeg at jeg skulle sette meg ned litt og finne frem litt bilder og farger til ukens krigs-oppgave.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Se her var det fine bilder på plass allrede ja :-) Effektiv du! Det var en kjekk høstferie, og så er vi jo så flinke å finne på ting..hihi. Men den bakken tar jeg ikke en gang til med vogn ;-)

Anonym sa...

Nå har jeg lest meg tilbake i bloggen din. Og så har jeg lagret den under favoritter, så nå er det nok lettere å komme på besøk og snike litt.
De bildene i fra gresskaråkeren var jo bare nydelige. Jeg likte spesielt godt bildet med alle 4 på og det med gresskarene på stubben.
Skal vi snart finne på noe? Jeg har jo også tupperwarene liggende her til deg.