fredag 5. oktober 2007

Scrappestafetten's oppgave 12

Først må jeg jo få takke alle som har stemt på denne lo'en i scrappestafetten. Jeg gikk jammen meg videre til finalen :-) Oppgaven gikk ut på å lage en lo med mye journaling.....teksten på siden skulle være i fokus og det måtte være minimum 2 bilder.
Fant ut at barselbildene er det jo alltid litt å skrive om så da valgte jeg de bildene. Tusen takk for alle stemmene.

Så var det fredag og helg igjen....tiden bare flyr avgårde og snart er det jul. Gleder meg faktisk til jul med god mat og masse kos.

Idag skal vi til fotograf med Frøya, så det gleder jeg meg til. Håper jo at vi får ett blinksudd. Jeg vil ha likt bilde av henne som av de 2 andre i stua så derfor blir det ikke helt slik jeg egentlig vil ha bildet, men så lenge de to andre er slik de er, så må jeg jo nesten ha likt til henne så lenge de skal henge ved siden av hverandre. Neste fredag har jeg fått låne ett studio alene der jeg kan bruke mitt kamera og bare knipse ivei....og da blir det jo med alle 3 ungene med hvit bakgrunn. Så jeg får legge hodet i bløt til ideer til den fotograferingen.

Senere idag vil jeg dra ut i gresskaråkeren og plukke ut noen fine gresskar til den store Halloween festen :-) Vi lager jo litt til for ungene her hjemme så da er det kjekt å ha ett stort gresskar til å skjære ut og ha lys inni.

Ønsker dere alle en riktig fin helg!

2 kommentarer:

Carrin sa...

Det var jammen godt du kom til finalen, for den LO`en var virkelig et skue for øyet! Nydelig! Og ikke minst en inspirasjon til å få gkort noe med mine egne barsel bilder!!
Lykke til i finalen!

Sylvi sa...

Fantastisk nydelig lo! Fanastisk vakker jente!

God helg!