måndag 29. juni 2009

~ Sommeren er kommet ~




Nå var det på tide med en liten oppdatering her hjemmefra. Varmen har slått ut for fullt og det har også omgangssyke i heimen gjort. Nå har alle fem hatt spysygå så nå må det være slutt for denne gangen. Det har værst skikkelig slitsomt når det har stått på her som verst da 3 familemedlemmer ble angrepet med spy hele natten. Helt grusomt spørs du meg. Så nå er alt vasket og jeg har vasket 8 maskiner med sengtøy og hånkle de siste to døgn så nå får det fader meg være nok.

I og med at vi har vært temmelig redusert med sykdom så har det blitt lite strandturer på oss. Vi har holdt oss inne og i hagen for det meste. Men ungene har badet og kost seg dagen lang....og har sullet og dillet og dallet med akkurat det de har hatt lyst til. Vi fikk endelig satt opp en ny sandkasse til ungene og dette har vært stor stas. Så nå mangler det bokstavelig talt ingenting i denne hagen når det gjelder leker til ungene :-)

Oda passer marsvinet til Katrine nå når de er i syden i 14 dager. Oda vil nemmlig ha seg et marsvin nå etter at vår siste katt døde......men mor et ikke helt sikker om dette er det rette dyret :-) Ser jo at det er litt arbeid med de med å holde rent osv, så vi får rett og slett se om det er et slikt dyr vi ender opp med. Ungene syns jo det er stas med å mate den med løvetann og gulerøtter og diverse andre matsorter :-) De lufter Kita hver dag og syns foreløpig det er stas.

Legger ut litt bilder fra uka som er gått.....nå gleder jeg meg rett og slett til vi endelig snart kan ta oss en tur på stranden hele familien og rett og slett nyte sommeren for fullt før det igjen er den harde hverdag og tilbake til arbeidslivet....jeg nyter hver en dag hjemme nå for 01 september er det nemmlig tilbake på jobb igjen. Så nå skal det nytes. Scrapping er det absolutt ingenting med nå i varmen.....det er jo rett og slett et ork å sette seg ned på hobbyrommet når det er så varmt. Så visst tempen synker nå fremover så blir det vel gjerne noe scrapping etterhvert. Nå får vi heller ta bilder så jeg har litt å snikre med når vinteren kommer :-)

Det enda 3 uker til Jan begynner ferie....så da vender vi nesen til Tromøy og nyter sommerdager der.

Her kommer litt bilder fra livet i hagen :-) Om dere vil se bildene enda større er det bare å klikke på dem.


Her er masvinet "Kita"


Kita får masse frisk luft hver dag :-)

Nye dykkerbriller må man jo ha når det er sommer :-)

Ny sandkasse var stas

Oscar i sandkassen

Frøya også elsker å leke i sanden.

Frøya er blitt en reser på å vanne blomstene...dere ser jo at den ene allerede er druknet.

Sommer er HERLIG!

2 kommentarer:

Inas lune hjørne. sa...

Ser ut som dere koser dere masse i hagen og. Men så kjedelig at alle har vært syke.

Vi og har en "hage" sommer akkurat nå, pga. Labbetuss. Men håper vi får tatt en strandtur imorgen.

Håper resten av sommeren blir bare herlig!

Grethes Kreative Hjørne sa...

Her var det jammen meg lenge siden jeg hadde vært *flau*
Kule bilder du hadde lagt ut fra Vikingmarkedet. Så fine og gode venner vi var på bildet *hehe*

Kule sommerbilder i det siste innlegget her. Kan tenke meg Oscaren er glad for at sandkassen endelig er ferdig etter laaaang ventetid ;)

Håper vi snart sees, og at vi alle er friske samtidig...