søndag 30. september 2007

Scrappestafetten's oppgave 10

Mitt bidarg til oppgave 10 gikk jammen meg videre til finalen.....supermoro å få enda ett bidarg med i finalen når det er så mange flotte bidrag som er med i konkurransen. Oppgaven denne gangen gikk ut på at jeg skulle scrappe en lo med 3 bilder, elelrs så var resten fri fantasi. Jeg kom til finalen men ikke lenger :-) Men jeg er jo superfonøyd med stafetten så langt....har jo kommet til finalen med 5 bidrag og det synes jeg er veldig bra! Scrapper slik jeg liker det så jeg blir egentlig ikke så påvirket av konkuranse men litt presentasjons angst blir det jo innimellom. Men mest av alt er dette bare gøy. Nå er jo stafetten slutt men det er enda 2 oppgaver som er ute til avstemming.....blir spenende og se hvem som vinner hele stafetten......hadde ikke vi hatt ei som trakk seg fra laget vårs så vil jeg tro at vi hadde vært langt oppe på lista men nå spørs det jo med så mange minus poeng.

Nå sitter jeg igrunnen her og bare nyter freden. Både Oscar og frøya har seg en hvil nå. Da fant jeg fort sofaen og den bærbare og bare sitter her og koser meg.

Ønsker dere alle en fin søndag......vi må nok komme oss ut på en luftetur når småtrollene våkner igjen.

Ingen kommentarer: