søndag 4. november 2007

Her er årets julekort

Phuuu da var jeg ferdig med årets julekort produksjon. Nå har jeg laget 40 kort av denne varianten som er over her. Herlig når ting er gjort. Nå gjenstår det bare å skrive alle kortene, og det tar jo sin tid det også. Så nå kan jeg scrappe igjen og legge julekortene på hylla for en stund. Det er jo første gang jeg i det hele tatt lager ett magnolia kort. Så jeg har ikke helt dreisen på dette enda, men det ble da ikke så verst resultatet alikevel.

Ellers så skjer det ting her i heimen. På torsdag var jeg med gubben tur/retur Bergen pga at han skulle operere en "tennisalbue". Så da var vi på heldagstur til Bergen. Jeg traff Maya som bor i Bergen, og vi var på Lagunen kjøpesenter og shoppa og koste oss på kafe mens gubben lå i lokalbedøvelse og reparerte armen:-)

Jeg har pådratt meg en influensa, så jeg er ikke mye i form for tiden. Trodde jeg begynte og bli bedre men så har det blusset opp igen. Hele familien snufser og harker så her er vi mye innendørs for tiden. Nå vil jeg bli frisk slik at jeg kan få komme igang med scrappingen igjen.

Ønsker dere alle tittere en videre fin søndag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så flott julekortet ble! Gleder meg til det dukker opp i postkassen her - eller du kanskje leverer det personlig *hint hint* :-))

Annette sa...

Nydelig julkort, Anne!:-)

Er ikke noe kjekt å kun gå for halv maskin nå før jul. Du må ha god bedring! Håper influensaen snart slipper taket!

Annette sa...

Hellu igjen!

Jeg kommer dessverre ikke den 16.
Vi har fått utlevert hjemmeeksamen dagen i forveien. Gruppeeksamen *stress*
+ at jeg evt. ikke hadde hatt barnevakt.

Du er jammen meg koselig som snakker om storm på fredag. Jeg har flyskrekk fra før av - og kjekkere blir det ikke av å tenke på noe slikt :-P

Vi er 5 stk som reiser sammen til Tønsberg. Skal ligge på hotel. Tror det kan bli en kanontur :-D
(ikke for seint å hive seg med ;-) )

Hvordan er formen?
Bedre forhåpentligvis!?

~Lise sa...

Fytti for et fint kort!!