måndag 26. november 2007

Frøya er 9 mnd idag

Du verden så fort tiden flyr avsted. Idag er allerede Frøya 9 mnd gammel. Synes vi nettopp fikk henne på sykehuset, samtidig som vi har hatt henne hele livet. Vi blir jo bare mer o gmer glad i denne lille "gullklompen" våres. Hun smelter våre hjerter hver eneste dag. Det er jo så mye som skjer med utviklingen hennes nå om dagene at det er jammen meg vanskelig å følge med på alt. Hun har ikke enda begynt å krype, og hun har heller ikke enda fått noen tenner. Men det kommer vel det også :-)

Her har jeg lagt inn helt ferske bilder tatt idag av Frøya som sitter og spiser skive med leverpostei. Ikke helt det rette brødet idag men vi hadde ikke noe annet å tilby. Hun er utrolig flink til å spise brødmat så det går jo ned på høykant.


Det kjekkeste er jo å ta brødet selv og grapse og spise akkurat slik som hun vil :-)

Stapper inn og stapper inn :-)



Ellers så har jeg laget enda mer julagaver idag. Har egentlig hatt en rolig og stille dag. Var på kontroll med Frøya idag hos legen pga ørene hennes. Hun hadde ørebetendelse for 6 uker siden, så da ville de ha en kontroll på ørene hennes og de var heldigvis helt i orden nå. Det er surt og kaldt ute idag......ble litt sjokka når vi våkna imorgen og det var hvitt ute. Jammen meg har det ligget hele dagen også uten at det er smeltet bort. Skikkelig surt og kaldt ute med kald vind og snø. Ikke noe utevæør for min del iallefall. Oscar har vært hos farmor og kost seg idag og Oda har vært i barnehagen. Så det har bare vært meg og Frøya her idag så da går det ann og gjøre litt hobbyting mens hun sover.
Kanksje det er på tide å begynne på middagen også.....idag blir det stekte kyllingfileer med poteter og saus...nammi nammi
Har skikkelig julestemning idag.....hihi sikkert fordi jeg har sittet hele dagen og laget julegaver og juleposer :-)))))
Ønsker dere alle en riktig mandag



Ingen kommentarer: