fredag 9. november 2007

Så var det helg igjen....

Så var det fredag og helg igjen......det er jo snart jul i heimen :--) Igår koste jeg meg med scrapping i den store stormen som har herjet her i Rogaland. Det har jo blåst stikker og strå. Da er det ekstra kos og sitte inne og kose seg med scrapping og en stor kopp med varm god te. Igår printet jeg ut studio bildene jeg har tatt av ungene så nå har jeg masse lo'er jeg må lage i forbindelse med den dagen. Litt kjekt er det jo når det er meg selv som har tatt bildene. Det støres bilde av Frøya her skal jeg forstørre opp og ha på veggen sammen med 2 andre bilder.

Idag skulle jeg ha vært på barseltreff med barseldamene, men jeg måtte bare melde avbud pga av Frøya er pottetett og hoster og harker så da fant jeg ut at det er like greit å holde oss hjemme så vi ikke smitter de andre babyene. Men litt surt var det for jeg storkoser meg på disse treffene. Vi er 5 stykker og alle er jo så koselige og vi har god tone oss imellom. Håper å få mange kjekke år med denne barselgruppen.

Nå sover 2 av ungene så da er det bare å dra frem støvsugeren og få gjort noe før de våkner igjen.....greit å ha det litt ryddig til helgen.

Ønsker dere alle en riktig GOD HELG!

1 kommentar:

Camilla G sa...

Virkelig nydelig LO! Herlige farger og kanonfine bilder - du er en dyktig fotograf! Ønsker Frøya god bedring og en riktig god held til deg&dine :D