torsdag 8. november 2007

I disse influensa tider.....

......klarer jeg alikevel og scrappe littegranne :-) Jeg har nå hatt influensa over en uke og er temmelig lei av tett nese og dunkende skallebank. Men det begynner å lette litt på trykket, og jeg er vel snart tilbake i scrappemodus igjen. Igår fikk jeg disse flotte arkene fra paprimølla. Det var jo ingen nettbutikken som hadde igjen disse flotte arkene så jeg bestilte like greit rett fra "forlaget" :-) Har kjøpt masse ark fra Gudrun som jeg skal pynte mange bokser med til jul. Gleder meg til det. Neste fredag skal ha ett juletreff med venner, så da skal jeg lage meg noen flotte julebokser med disse arkene. Da er jeg jo bare nødt til å være frisk.

Når jeg fikk arkene i posten igår så klarte jeg ikke å holde fingrene unna....men lo'en ble ikke slik jeg hadde tenkt meg.Men jeg koste meg masse når jeg laget den, og det er jo det viktigste. Har skikkelig juelstemning jeg nå, selv om det pøser ned og blåser stikker og strå ute. Gleder meg rett og slett til å pynte til jul og bake masse gode julekaker med ungene.

Gubben er langtids sykemeldt pga en operasjon i en arm så han hadde kjøpt pepperkaker i en boks idag og de smakte jammen meg godt. Så nå sitter vi inne i pøsenede regnvær og spiser julekaker og drikker te :-)

Her er reultatet av den lo'en jeg laget igår :-)


Ingen kommentarer: