søndag 25. november 2007

Søstre.....

Så var det søndag og nok en helg er over. Denne helgen har vært en skikkelig avslappings helg der vi ikke har hatt noen planer og stort sett bare vært inne. Det blåser stikker og strå her både idag og resten av helgen. Frister ikke å gå ut i det hele tatt. Så vi har fått unna litt ryddeprosjekter inne i det minste. Alltid noe å henge fingrene i. Her en min siste lagde lo. Laget jo en ganske så lik til Frøya sitt album, men fant ut at jeg også måtte ha en slik side til Oda sitt album. Så nå må jeg jo lage en side til Oscar sitt album også med litt studio bilder. Phuu jammen meg masse arbeid og lage 3 barnealbumer. Men kjekt er det jo så sidene går unna.

Det som jeg nå bedriver kveldene med er å lage litt julegaver til besteforeldre, og litt andre overraskelser til venner. Kan ikke røpe mer her enda for plutselig så er det en eller annen som er her inne og lusker og får ting med seg. Så jeg får vente litt med å legge inn ferdig resultat til jeg har gitt det vekk :-)

Ellers så gleder jeg meg masse til jul .......denne uka kommer nok til å gå med til rydding av huset og ikke minst tøke støv som hele tidne dukker opp. For på lørdag drar jeg frem all julepynten og da må det jo være ryddig og pent her. På søndag er det jo 1. søndag i advent så da skal alt være pyntet. Da er det bare juletreet igjen og pynte og det blir pyntet noen dager før jul. Ungene gleder seg masse til jul de også så jeg håper bare at vi får en fin julemåned foran oss nå med kos og baking av julekaker.


3 kommentarer:

Stine sa...

Åh-så nydelig denne var!!
Flott oppsett og bilder, og fine duse farger du har brukt! :)

~Lise sa...

wow - for en fantastisk nydelig side!

Anonym sa...

Wow!! Denne var nydelig
Hilsen Pilfinken