tysdag 6. mai 2008

Ligabidrag nummer 8


Da var oppgave 8 i ligaen unnagjort, og jeg kom på 3.plass med mitt bidrag. Denne lo'en var utrolig kjekk å lage, og jeg fant til og med et eldgammelt chatterbox ark som fikk tatt i bruk :-)

Blonden tok jeg og rynket på en ståltråd for å få en litt annen effekt enn å bare legge blonden rett på arket. Så kreativiteten viste seg litt den kvelden :-)
Tusen takk for alle stemmene jeg fikk på denne.

Ellers så blir det veldig lite scrapping og veldlig lite data når det er så flotte dager som nå. Finvøret meldes også langt frem i tid så da tilbringes dagene ute. da er jeg så trøtt på kveldene at jeg rett og slett ikke orker å gjøre noe kreativt. Nå er det bare to oppgaver igjen i ligaen så er den over, og da tar jeg sommerferie både på scrapping og datamaskin vil jeg tro. Litt kommer jeg jo å være her selfølgelig og gjerne kommer "scrappe-åndå" over meg igjen.

Planlegging av bryllupstur er på høyt nivå for tiden, så jeg kjenner at det tar litt tid akkurat nå. Imorgen er det 14 dager til vi reiser på årets tur så jeg kjenner at det beynner å krible litt i magen. Nå er det meste ordnet av klær og ting som skal ordnes...mangler bare en jakke nå så er det meste i boks.

Nå skal jeg rett og slett skur av pc og komme meg tidlig i seng for en gangs skyld.....merker at jeg har vært mye ute i sola.....men det er utrolig deilig nå når ungene er ute fra morgen til kveld og leker, og griner hver kveld de må inn og legge seg. Naboungene har funnet ut at det er en stor hage her nå etter at vi har revet to hekker :-)

2 kommentarer:

Camilla G sa...

Så fin layout, det gamle chatterboxarket gjorde seg virkelig:) Ja nydelig vær er helt herlig, men på meg virker det motsatt; de to siste dagene har jeg virkelig hatt scrappeånden over meg! Håper vi får like flott vær i hele mai! Sov godt:)

bibbi sa...

Så nydelig LO du har laget! Og jammen sant, det er virkelig vår nå for tiden - håper bare været holder seg bra videre :)