torsdag 26. juni 2008

Barnehage-kort :-)



Nå har Oda gått 4 år i barnehagen, og da fant jeg ut at jeg ville gi noe til de 3 som jobber på den avdelingen Oda har gått på. Synes virkelig de fortjener en liten oppmerksomhet :-)

Når jeg var på scrappetreff på tirsdag så fikk jeg virkelig arbeidslysten over meg og smekket sammen 3 kort på en kveld. Det er jo rekord fart til å være meg....jeg sitter jo som regel og bare skravler på slike treff og ikke får gjort en dritt. Men denne gangen hadde jeg bestemt meg for at her må jeg være effektiv med alle prosjektene jeg har i hodet. Så da ble det 3 like kort, og så har jeg ikveld pyntet 3 Toffefee esker i "bibbi stil" men de får jeg ta bilde av imorgen i dagslys rett og slett.

Håper at de blir glad over litt hjemmelaget ting og tang :-)

Hmmmm kanskje jeg nå må begynne å tenke på hvordan jeg vil ha alle takkekortene....egentlig så frister det bare å bestille ferdige kort......men jeg ender vel opp med å lage de selv tenker jeg.

Ingen kommentarer: