onsdag 25. juni 2008

En liten oppsumering :-)



Her var det jammen meg lenge siden jeg hadde skrevet noen ord. Tiden flyr avsted, og etter giftemål i København så har mesteparten av tiden gått med til å planlegge vennefesten vi hadde etter at vi giftet oss. Selv om vi reiste utenlands for å gifte oss så slapp vi ikke unna en fest for vennene våre. Så på fredag hadde vi en heidundrandes fest med masse venner. Det ble livlig utpå kvelden og folk storkoste seg. Utrolig kjekt og se at det var så mange som kom. Vi kom hjem 05.30 så sent ble det jo.... :-))

Så nå kan jeg endelig slappe litt mer av i forhold til forberedelser til fest, for nå er alt dette styret over og sommeren kan bare komme. Nå har jeg bare igjen å skrive alle takkekortene, lage kort og gave til barnehagen når Oda slutter. Så kan jeg gjerne begynne å scrappe litt igjen etter det.

Igår var jeg på treff sammen med Flode, Hilde, Åse ,Gry og Lise. Utrolig koselig treff, og jeg fikk søren meg også laget 3 kort som Oda skal gi i barnehagen når hun slutter. Gleder meg allerede til neste treff. Vi har det jo så morsomt på disse treffene der vi fjoller og ler og koser oss med klipping og liming :-)

Ellers så har jo Oscar blitt 3 år siden sist jeg skrev her inne :-) Har liksom ikke hatt tid til han med selskap midt oppi alt feststyret :-) Så på søndag så feiret vi hans dag sammen med familien. Det var jo hauger og lass med kaker igjen til festen så jeg trengte jo ikke å bake noen ting til hans dag. Tror nemmlig aldri at jeg har vært så lei kaker som jeg har vært denne uka. Men nå har jeg delt rundt med meg til venner og kjente så nå er det ikke masse igjen.

Om 3 uker begynner Jan ferie....skal bli herlig å komme seg ned til det blide sørlandet. Har lovet ungene at vi skal gå i dyreparken en dag i ferien så det gleder de seg til. Sommerværet ser ikke ut for at det kommer med det første. Her er det jo 12 grader og regn...mer eller mindre samme temp som vi hadde på julaften :-) Så nå håper jeg at sommeren kommer for full, for nå vil vi ha sol og badevær.

Fredag blir det vinkveld med barseldamene. Siste treff før sommeren, så det gleder jeg meg til. Ellers så må jeg jo nå komme igang med alle takkekortene......tar sin tid det også.

Ønsker dere alle en videre fin uke :-)

1 kommentar:

Elisabeth Helland sa...

åh, så skjønn han er da.... Og du, når dere skal til sørlandet, så vet du hvem du må ta kontakt med vettu.... ;o) Kan jo ikke la en slik sjanse gå fra oss..hihi.... ha en fin fin dag videre. klem...