søndag 19. august 2007

"krigen" fortsetter

Da gikk jeg videre i scrappe-krigen på scrapping.no......det var skikkelig spennende for det var virkelig mange flotte bidrag. Oppgave 2 som jeg nå besto ,var å lage en lo med minst 5 bilder, ingen mønsterark og teksten skulle være minimum 10 ord og skrevet for hånd. Dette var en oppgave som jeg slett ikke likte og jeg sleit grasat med og ikke bruke mønsterark."dåne" Men jeg klarte til slutt å snikre sammen noen bilder og da var det ikke så vanskelig og ikek bruke mønsterark alikvel for bildene tok litt ålass :-) Nå er det bare 13 igjen på gruppa som var 15......dette blir skikkelig spennede fremvoer. Skal bli kjekt og se hvor langt jeg kommer :-)

Idag har det regnet her hele dagen. Vi har vært på dagstur til Forsand hos en venninde av meg som har hytte der. Var herlig og komme seg vekk og få se litt annen natur og oppleve litt andre ting. Og ta ferje er jo alltid stas....men jeg var glad den bare tok 10 minutter for jeg er ikke noe glad i de ferjene. Oda ville jo ikke hjem igjen for hun ville jo også sove i hytta :-)
Når vi var hjemme til kvelden så sovna ungene som noen slakt....de var helt utslitt. Rett og slett herlig og slite dem ut litt slik at de sovner av utmattelse :-)

Det var jo for det meste regn på Forsand også men vi var en del ute alikevel. Så laget vi god wok mat og koste oss inne med spill og litt andre lekeaktiviteter.

Nå er det jo lagt ut oppgave 3 på scrappekrigen......så jeg tenkte at jeg rett og slett skulle finne litt bilder og farger her og gjøre ting litt klar og så scrapper jeg imorgen. Kjenner at jeg er litt trøtt idag til og ha den store kreativiteten over meg.
Så får jeg se hva jeg klarer og få til på denne oppgaven......litt enklere oppgave denne gangen.

2 kommentarer:

~Lise sa...

Syns det ble kjempefint uten mønsterark :) Nydelig kombinasjon med brunt og rødt!

For ikke å snakke om den nydelige lille jenta deres ;)

~Lise

Annette sa...

Følger ikke helt med i tiden forstår jeg... Har ikke hørt om scrappekrigen. Men likte LOen din veldig godt! Enkel og ren :-)
Bildene var jo bare herlige!