måndag 13. august 2007

Scrappekrigen er igang....


Da var scrappekrigen igang på scrapping.no !Her er mitt førster bidrag til oppgave 1.....oppgaven var at man skulle lage en lo med bruk av minst 3 mønsterark, bånd eller blonder.....ellers var oppgaven ganske så fritt. Så dette ble mitt resultat......fikk jammen meg litt stemmer også så nå er jeg videre med til oppgave 2.......den er itt mer vrien så jeg må tenke litt på hvordan jeg skal løse den oppgaven.
Satt igår og monterte Magnolia til Qk.....gleder meg til og ta det i bruk.
Ellers er været dårlig her idag....det var jo så deilig igår med sol og godt og varmt.....idag lyner og tordner det ute og det har øset ned med regn. Nå ser det ut for at det klarner opp litt igjen, men temperaturen sank kraftig nå synes jeg. Brrrrr det er vel snart høst......

3 kommentarer:

Annette sa...

Du har blitt tagget - se i bloggen min ;-)

Bittersweet sa...

Utrolig herlig ;)

Line A sa...

Ååå for en herlig LO av lille Frøya prinsessa deres....

Hilsen Scrappeline