onsdag 12. september 2007

Mine stafett bidrag så langt....

Scrappestafetten på scrapping no er igang og det merkes kan man trykt si. Jeg scrapper som jeg aldri har gjort før og lo'ene fyker unna og bildene minker litt i bunken. Grei måte å få unna bilder på og ikke minst komme igang med scrappingen.
Lo'en over her er den første oppgaven vi fikk i scrappestafetten......temaet for meg var stein så her er mitt resultat :-)


Oppgave nummer 2 gikk på at alle skulle lage en lik skisse men med forskjellig pynt. Jeg skulle ha minimum 10 bling bling så dette ble mitt resultat av den skissen vi fikk utdelt.

Den 3. oppgaven gikk på at vi skulle bli inspirert av ett spesiellt bilde og scrappe utifra det.....jeg valgte ett bilde med to håndklær der det ene er hvitt og det andre er rosa. Ble egentlig en lett oppgave siden jeg for tiden scrapper baby sider med mye rosa og hvitt :-)



Dette er mitt bidrag til den siste oppgaven som er lagt ut for avstemming. Ble ikke noe særlig fornøyd med denne og synes vel i grunnen at dennne var litt kjedelig. Oppgaven gikk ut på at alle skulle scrappe samme skisse men med hver sine farger. Jeg valgte grønn som dere ser.
Det er jo morsomt også i stafetten og ekstra kjekt et det at jeg har fått så masse stemmer på det jeg har laget. Til nå har jeg levert 3 lo'er og alle er gått til finalen......er jo litt rart for jeg er ikke akkurat bortskjemt med å vinne over alle disse gode scrapperene. Så tusen takk for stemmene til dere som har stemt.
Nå skal jeg hive meg løs på oppgave 7 , så får jeg se hvor langt jeg kommer på den.

1 kommentar:

Catrine sa...

Wow, så effektiv du er!
Og så mange lekre LO'er du lager!
Grattis med finaleplassene! Så moro!
Og så må jeg bare si at LO'en under her med deg og Frøya er utrolig nydelig!
Ha en fortsatt fin uke!