søndag 23. september 2007

Stafetten går mot slutten


Ja nå begynner scrappestafetten og gå mot slutten og jeg føler meg faktsik litt sliten av å lage lo'er :-) Kjenner at det skal bli godt og sette seg ned og scrappe KUN det jeg har lyst til og ikke bare følge oppgaver og skisser som andre bestemmer.

Men det har jo vært utrolig moro å være med også men jeg synes det var vel litt mange oppgaver. Vi har til nå fått 12 oppgaver og mnd er jo ikke enda slutt.

Her over er mitt bidrag til oppgave nummer 9. Oppgaven gikk ut på at man skulle scrappe en lo i fri fantasi, men at det skulle være ett innslag av knall rødt på lo'en. Så her valgte jeg ett rødt hjerte :-)

1 kommentar:

Heidi sa...

Det syntes OVERHODE ikke at du er sliten Anne...for alt du presterer for tiden er nyyyyyyyyydelig!!!!!

Klem