laurdag 22. september 2007

Scrappestafetten går videre.......


Scrappestafetten fortsetter og bildene fyker unna :-) Her er mitt bidrag til scrappestafetten oppgave 8. oppgaven gikk ut på å lage en lo der jeg skulle bruke ordet VAKKER supplert sammen med minst ett annet ord. dette ble da min løsning.
Igår kveld var gubben på lagerfest, så da benyttet jeg sjansen til å invitere Flode til meg på taco sog scrapping. Vi scrappet og koste oss i hele natt ,og jeg fikk unna nesten 2 oppgaver i scrappekrigen. Var ikke i seng før halv fire i natt så det ble en smule sent :-) Alltid kjekt og ha selskap når man scrapper.....men det blir jo ekstra mye jabbing da men det er jo bare gøy.
Blir spennende på scrappekrigen også fremover.....det blir bare tøffere og tøffere og henge med. Men jeg håper jo at jeg blir med en runde til. Utrolig mange flotte bidrag så nivået begynner og stige synes jeg.
Ellers så blir det en rolig helg med litt besøk her og der........tenkte jeg skulle sette igang og lage litt boller til å ha i frysen så jeg har noe å by på når det kommer uventet besøk.

Ingen kommentarer: