onsdag 19. september 2007

Oppgave 6 i scrappestafetten


Ja det går virkelig unna i scrappestafetten på scrapping.no
For min del så synes jeg det er vel litt mange oppgaver på en mnd, men nå er jeg jo i rute når det gjelder opppgavene.....enn så lenge :-)
Dagene bare fyker avgårde, og ikke minst kveldene går fort unna. Det er jammen meg snart jul og vi sitter her og pakker opp julegaver og spiser god julemat. Gleder meg faktisk litt til jul kjenner jeg .....skal bli koselig å være hjemme her og slippe og stresse rundt med 3 unger.
Har ett stort oppussings-prosjekt på gang her hjemme. har en stor gang og ett gjestedo som skal pusses opp og males. Alt er idag panel og det skal BORT! Men jeg begynner ikke på denne store oppgaven før stafetten er over iallefall.
Idag er det foreldremøte i barnehagen, så det er liksom alltid noe å henge fingrene i synes jeg. Idag skal jeg bort til en nabo her og hente fotoapparatet som jeg glemte i Bergen. Nå har jeg jammen meg vært uten fotoapparat i over 2 uker. det er jammen meg ikke verst. Har faktisk vært litt greit også å ikke dra med seg kameraet over alt hvor man går. Kjekt med litt pause. Men nå kjenner jeg at jeg må fotografere litt igjen.

Ingen kommentarer: