torsdag 6. september 2007

Scrappekrigens oppgave 4


Da gikk jeg videre i scrappekrigen denne runden også. det var ett medlem som ikke fikk levert, og dermed er alle med videre :-) Denne oppgaven synes jeg var skikkelig vanskelig å scrappe. Vi skulle bruke scrappeting som begynte på disse bokstavene som danner nick navnet CALLISTA. Endte opp med denne lo'en som jeg ikke ble så veldig fornøyd med men er glad jeg fikk scrappet disse bildene som nå har ligger her i ett år tid :-)
Ellers så er det travelt på hjemmefronten. Meg, Oda og Frøya har reist med fly til Bergen og besøkt Maya en langhelg. Vi reiste på torsdag og kom hjem på mandag. Har hatt mange kjekke dager i Bergen både store og små. Vi har hatt oss bytur og tatt fløyen. Vi var også en dagstur til akvariet og så på seler og pingviner. Frøya er jo en drøm og reise med...enten så smiler hun eller så sover hun.
Oda synes det var stas å reise med fly.....snakker daglig om flyet som gikk så fort før det gikk opp i luften.
Det var rett og slett herlig og komme seg vekk litt fra klesvask og husvask og bare nye gode og kjekke dager. Det verste med turen var jo at jeg GLEMTE igjen fotoapparatet i Bergen!!! Så nå får jeg jo ikke lagt inn noen bilder fra turen. Hvordan skal jeg klare meg i 14 dager uten fotoapparat?? Ja ja det går jo på ett vis det også. Har ikke så lyst til å sende det i posten i disse hardhente tider så jeg får noen kjenninger til å ta det med til meg om en drøy uke.
På scrappefronten merker jeg "kjøret" kan man si. Jeg er jo både med i scrappekrigen og scrappestafetten så det er iallefall ikke mangler på oppgaver....så bilden går unna og ark og stasj får bein å gå på :-) Kjenner jeg blir litt stressa når jeg har så mange oppgaver foran meg, men de går unna.

1 kommentar:

Mari sa...

For en flott LO!! Herlige bilder også!