onsdag 19. mars 2008

Liga bidrag nummer 2


Her er mitt liga bidrag nummer 2. Oppgaver var å scraplifte en lo. Denne oppgaven synes jeg ikke var lett pga at bildene ble så fryktelig små. Jeg liker jo ikke når bildene er så små, men nå fikk jeg prøvd meg på det også :-)

Tusen takk for alle stemmene jeg fikk på denne lo'en. Trodde helt ærlig at jeg skulle havne mye lenger ned på lista men folk har jo tydeligvis likt den siden jeg har fått så mange stemmer :-)

Har ikke kommet igang med oppgave 3 enda. Inatt var det min tur til å kaste opp så fra to i natt til halv seks på morgenen så satt jeg på badet og det kom både den ene og den andre veier. Kan nemmlig ikke huske at jeg har hatt så vondt i magen noen gang.

Så jeg ser dennne påsken som spolert pga sykdom :-( Vi skulle jo ut på dagstur idag men måtte bare avlyse alt nok engang. Skikkelig frustrerende. Nå er jeg skikkelig lei av omganssyke. Oda er heller ikke i form og klager på kvalme, og Frøya sliter også med diare. Så dette er virkelig en syk familie for tiden. Håper at det snart snur seg nå og at man kan være mer ute.

1 kommentar:

Maya sa...

Kjempefin side dette her så jeg skjønner godt den fikk mange stemmer jeg. Herlige bilder av prinsessen. Kjipt å være syk i påsken - vi har greid oss så langt i år og det er jeg glad for! Omgangssyke er noe dritt - bokstavelig talt...hehe.