torsdag 20. mars 2008

Litt oppdatering fra sykeheimen....


Ja her kommer en liten oppdatering fra "sykeheimen" Nå må jeg virkelig si at det begynner å røyne på med denne omgangssyken. Jeg trodde jo at jeg slapp "billig" unna med bare å være kvalmen noen dager, men der tok jeg feil. Natt til igår var det nemmlig min tur :-( Så jeg føler meg virkelig snytt for denne påsken iår. Jammen meg godt at vi bare skulle være hjemme iår, eller så hadde det jo blitt enda mer fiasko.

Både Oscar og Frøya har enda diare, så jeg føler ikke at vi kan ta de store utflyktene. Så nå har jeg jo innsett at slik er det med oss iår. Føler forøvrig at vi får ALT som går og dette er jo intet unntak. Men idag har det gått tålig greit inne. Merker at jeg sier ikke så mye nei som ellers for noe må jo ungene får lov til når vi bare er inne. Ikke får vi besøk, og heller ikke går vi i besøk med dette smittsomme spydritten :-(

Oda skulle kle seg selv idag, forøvrig så kom hun jo stigende i ett sommersett som hun absolutt skulle ha på seg så jeg sa bare at det var greit. Vi fyrer med ved, og for de av oss som kjenner oss så trenger jeg jo ikke si så myeom hvor varmt vi har det inne. Påskegotter går unna og vi sniker oss til litt goder innimellom all kvalmen. Oda er ikke heller i form, men hun er nå den eneste som ikke har kastet opp.
Tok noen tullebilder imorges av ungene der de satt og tullet i stolen alle tre. Oda med flokete hår og skikkelig inneantrekk :-)) Humøret er på topp hos ungene selv om jeg ikke kan si det samme selv. Er jo en smule skuffet over denne omganssyken jeg da , men nå går det rette veien. Håper at vi får kommet oss ut på en luftetur imorgen for nå klarer iallefall jeg å ta noen steg utendørs uten å måtte springe på do.

Ingen kommentarer: