måndag 23. mars 2009

~ Lykke ~


Her kommer en lo jeg laget ikveld. Det er startet en ny blogg som heter "skissedilla"

Det er rett og slett en skisse utfordrings blogg der det blir lagt ut en skisse hver søndag med en ukes frist før neste skisse kommer. En genial måte å scrappe på når man ikke alltid har ideer på hvordan man skal sette opp en side. Denne første skissen passet meg utmerket så jeg slengte meg på denne utfordringen.

Blir spennende og se hvilken skisse som kommer neste søndag. Denne skisse var iallefall utrolig kjekk å jobbe etter.

7 kommentarer:

Maya sa...

Den var jammen fin den....skikkelig herlige bilder av snuppa. Må prøve meg på en sånn plassering av blomster kjenner jeg....er så mye roser her hjemme etter jeg gikk bananas på ebay at man skulle tro jeg hadde eget gartneri..hihi.

Elisabeth Helland sa...

ooj, æ ska sei....denne var lekker-smekker da gitt!
og du, det er jo ikke så ille bille å ta turen nedom hitom for å ta turen videre innom til dyreparken vettu...klarer nok å innlosjere dere skal du vite..... :o)

Ja, godt å være ajour med hagearbeidet, selv om vi kom til å tenke på at vi nå i år var ca halvannen mnd forut vår tid...bruker liksom å gjøre alt slikt sånn ca litt før 17. mai....så dette er herlig!!!

ha ei fin fin uke videre...koselig hilsen du la igjen hos meg også forresten, setter pris på det.. klem

HegeAL sa...

Nydelig løsning på skissen, hyggelig å se at du likte den ;-)
Takk for at du deltar!

Jonna sa...

Alldeles nydelig LO, både denne og den forrige. Sarte, vakre farger, og for noen lekre sommerfugler!

Anonym sa...

Sååå fin LO. Hu è jo så skjønne!!! Når jeg ser alt det fine som du lager, er jeg redd for at scrappe-sperren blir enda større. Det hjelper ikke å handle utstyr og ikke komme igang. Må nok søke eksperthjelp her... hint, hint. (er nok best til å lage små-pizza jeg.)

Nettien

Lula sa...

Denne var en innertier! Likte alt ved den;)

Takk for deltagelsen!

Grethes Kreative Hjørne sa...

Denne var rålekker!!!