søndag 20. mai 2007

Endelig en egen blogg.....

Endelig er jeg igang med en egen blogg. Jeg har lenge hatt lyst til og lage meg en blogg men nå har jeg først tatt steget ut og gjort det.
Ser jo at det er en del ting og sette seg inn i her men jeg må jo bare prøve meg frem og se hvordan det går. Må jo få til litt linker til andre blogger etterhvert.

For og fortelle litt om meg selv så har vi hatt ett begivenhets-rikt år. Lille Frøya kom til verden 26 februar og nå er vi altså 5 i vår famile. Det er travel med 3 unger men også veldig moro. Ungene tar mye av oppmerksomheten om dagene og tar mye av energien til meg også.

Dagene fyker jo avgårde og Frøya er jo allerede snart 3 mnd gammel....skulle ønske at man kunne stoppe tiden litt av og til.
Frøya har hatt kolikk nesten helt frem til nå, så noe fri på kvelden har vi ikke hatt før nå de siste ukene. Scrappingen har blitt lagt på hylla og jeg har ikke scrappet på 3 mnd så nå var det på tide og komme igang igjen. For å komme igjan med scrappingen så har jeg rett og slett scrapliftet Carine på minneriket.no.....hun lager utrolig mange flotte sider som inspirerer meg til og scrappe. Fin måte og komme igang på.

Legger ved ett bilde av vår lille Frøya som vi alle er blitt så glad i :-) Her på bilde er hun bare ett døgn gammel.