laurdag 26. mai 2007

Frøya er 3 mnd idag



Ja tenk at vår lille Frøya er 3 mnd idag. Helt utrolig hvor fort tiden går. Synes vi har hatt henne lenge men egentlig så er det jo bare 3 mnd siden hun kom til denne store verden.
Bildet som ligger øverst i innlegget er rykendes ferskt av vår lille tulle. Måtte jo ta ett bilde av henne på selveste 3 mnd dagen :-) Tok ett par bilder av pappaen og Frøya også. Frøya spiser og legger på seg og nå har hun jo fått noen gode bollekinn som er veldig gode og klype i :-) Trippelhaka er også på plass.

Idag har det vært en nydelig dag her......vi har fått rydda litt i hagen og klippet plen. Jeg tok en tur med ungene hjem til min mor og far for at gubben skulle få klippe hekk og så i litt plenfrø histen og pisten. Jeg og mor gikk en lang og god tur i sola. Oscar er jo så flink til og gå, så det var jammen meg ikke noe vits for meg og kjøpe meg tvillingvogn for han skal jo bare gå selv. Han har sikkert gått ett par kilometer på de små beina sine idag. Han elsker sandkasser så vi måtte jo stoppe på en lekeplass der vi gravde litt i sanden. Etterpå var det ned til sjøkanten og stå og kaste stein.....er sikker på at visst jeg ikke hadde tatt Oscar med meg så hadde han stått der enda og kastet på stein.

Ikveld blir det en indrefile på grillen.....må rett og slett få poteter i ovnen for nå begynner jeg og bli skikkelig sulten.
Kanskje det blir noe scrapping på meg ikveld....vi får se.....må vel holde gubben litt også med selskap for det har blitt litt mye scrapping på kveldene i det siste.

3 kommentarer:

Sylvi sa...

Så nydelig og stemningsfullt det nederste bildet var!! Og for en skjønn liten baby *smelt*

Ha en hyggelig pinsehelg!

Anonym sa...

ååå for ei skjønn lita tulle.. Og for noen flotte loèr du har lagt..
og den t-skjorta var jo kjempe stilig hi hi
Hilsen Elisabeth

Catrine sa...

Så nydelig lille Frøya er!
Koselige bilder!
Og LO'en i posten under her er så fin! Et utrolig flott og stemningsfult bilde!
Ha en fortsatt fin pinse! :)