onsdag 23. mai 2007

Scrapper videre.....



Da var onsdagen og over og ukedagene bare flyr avgårde. Idag har jeg vært i barselgruppe med Frøya.Vi er 8 stykker i gruppen så det var ganske så livlig der en stund men det er jo koselig og prate med andre voksne i samme situasjon som deg selv. Jeg er jo den eldste høna i flokken så jeg føler jo som den mora innimellom. :-)

Ikveld har vi også vært på forldresamtale i barnehagen. Der fikk vi bare høre ros om Oda så det var jo kjekt og høre at hun trives godt i barnehagen og har mange venner som hun leker med. Alltid kjekt og høre at hun blir likt av andre og at hun har det bra når hun er i barnehagen. Hun går jo 3 dager i uka og har 2 dager hjemme og det passer henne utmerket for da får hun både i pose og i sekk. Oda trives godt i barnehagen men trives også godt hjemme.

Ellers så fikk jeg scrappet ferdig en lo jeg har hatt liggendes her lenge nå på pultn. Egentlig var det jo bare og få tekst på den og få limt ting sammen. Så de to siste lo'ene jeg har laget ligger nå øverst i innlegget her.

Fikk nettopp tilsendt en skisse av Maya her så nå tror jeg at jeg skifter pult og scrapper en skisse ikveld. :-)

Ingen kommentarer: