søndag 20. januar 2008

Enda en helg er over


Så var enda en helg over, og jeg må jo si at værgudene skuffer oss voldsomt de siste dagene. Det blåser den ene stormen etter den andre og det regner omtrent vannrett. Begynner og bli temmelig lei dette dårlige været her rett og slett.
Idag blir det iallefall ikke noe søndagstur på oss....vi koser oss bare inne idag og rydder scrapperom istedenfor :-)

På fredag var jeg på vinkveld med barselgruppa som vi dannet når Oda ble født. Vi har jo holdt sammen i snart 6 år nå, så nå er det ofte kvelder med bare voksne uten barn. Men når når det lir mot vår snart så blir det nok mer treff sammen med ungene også. Men disse treffene er utrolig koselige og vi jabber og alt mulig fra hummer til kanari :-)

Eller så har Oda hatt overnattings-gjest av venninden Ranveig. De har kjent hverandre siden de var små babyer og gikk på musikk-skolen, og nå går de også i samme barnehage. De er gode venner som leker godt sammen og Oda har gledet seg masse til denne lørdagen skulle komme. Så de har kost seg masse på rommet og lekt sammen i hele går kveld. Egentlig ganske så avslappende lørdag for vi så jo ikke en unge i stua :-)

Egenltlig bare noen tullebilder jeg tok av dem i stua rett før de skulle legge seg......men jeg synes dette bilde ble litt kult :-) Tydeligvis skikkelig fjollete og trøtte jenter.

Så til slutt et bilde av Frøya etter et godt bad i badekaret :-)
Nå er det Frøya i huset her som har fått omgangs-syken med skikkelig oppkast. Hun kastet opp to ganger igår på dagen og jeg trodde det var over imorges siden hun da ville ha mat igjen. Men den gang ei.....når venninden til Oda skulle holde henne så var det akkurat som en frontene som ble satt på så jeg føler at jeg har vasket hele stua for oppkast. Skikkelig kjipt med dette oppkast greiene, men det er jo hele tiden noen som har det i vennegjengen. Så denne gangen er det lille Frøya som har blitt angrepet. Så nå sviver vaskemskinen for fullt....må visst bare gå ned og sette på en vask til.
Ha en videre god søndag alle sammen :-)

1 kommentar:

Elisabeth Helland sa...

åh, sånne relasjonsbånd som du har hatt i helga de er herlige de. Og så herlige tullebider av jentene da, er jo godt å ha slike bilder også da, og ikke "baaare organiserte".... yes, håper du får ei smellfin uke..... *klem*