måndag 21. januar 2008

På hengende håret.....

Ja det var virkelig på hengende håret at jeg ikke røk ut av scrappekrigen denne uken. Når avstemmingen var gått ut etter et døgn, så ble det avstemming på to bidrag der den ene var min. Jeg vant til slutt den avstemmingen med 25 stemmer, så da er jeg altså med videre :-)

Jeg hadde jo med et veldig enkelt bidrag denne gangen, men på akkurat denne lo'en ville jeg ha minimalt med pynt pga at jeg ville ha frem bildene. Så da ble den slik den ble :-)


2 kommentarer:

Annette sa...

Nyyydelig LO!!! Ikke rart du vant med det bidraget.
Ser så kjekt ut å leie studio :-)

Vi snakkes vel i morgen ;-)

Heidi sa...

*dåne*...hvordan kunhne du nesten ryke ut med den layouten da...*dåne*. Sier i så fall noe om nivået!! Har liksom "glemt" denne krigen litt jeg siden jeg ikke er med selv....skal skjerpe meg og komme meg inn og stemme!!!!
Nydelig var den i allefall!!! Og akkurat passe pynta!!