fredag 25. januar 2008

Krigen går videre....

Ja så går kirgen videre på scrapping.no og jeg er forstatt med :-) Synes det er utrolig jevn avstemming på mange bidrag på mitt lag. Så dette blir jo bare mer og mer spennede for hver uke som går. Men det er jo utrolig morsomt å være med. Man får liksom kommet igang med å scrappe iallefall. Oppgave 3 som var denne runden var en skisse, og det er helt utrolig hvor forskjellige sidene blir selv om man scrapper samme skisse. Kjekt og se hvor kreative folk er på forumet. Her under ser dere altså mitt bidrag, og jeg må jo takk alle for stemmene jeg fikk :-)


Ellers så er det jo helg idag og det er jo en deilig følelse. Selv om jeg er hjemmeværende så er det ekstra kjekt når helgen kommer. Da har alle fri om man har litt mer behaglige og avslappende morgener :-)

Idag er den store rydde og vaske dagen her hjemme. Jeg er kommet godt igang og har meg nå bare en liten pause foran dataen. Herlig å ha det ryddig og rent litt innimellom iallefall :-) Oda er hos farmor og Oscar er hos mormor , så det er bare meg og Frøya hjemme her idag. Nå sover Frøya, så da får jeg jo gjort masse før hun våkner igjen.....det er jammen meg LUXUS å være hjemme med bare en unge, når man til tider er vant med 3 unger rundt beina hele dagene. Det er nesten slik at jeg treger litt på at jeg ikke søkte Oda opp i full plass i barnehagen men nå er det jo for sent og Oda er jo kjempefornøyd at hun har fridager innimellom. Blir jo også lettere når det går mot vår nå og man kan være mer ute enn hva man er nå iallefall i høst-stormer og pisseregn.
Da får jeg hive meg rundt her og blir ferdig med fredagsvasken.....så kan jeg heller sette meg ned med god samvittighet etterpå og gjerne se litt på neste oppgave i scrappekrigen. Har forresten fått hentelapp på posten idag....det er vandrepakken som jeg er med på på scrapping.no.....gleder meg til og se hvilke skatter som er i pakken og så sende den videre til Maya :-)

Da vil jeg ønske der alle lesere en riktig GOD HELG :-)

5 kommentarer:

Maya sa...

Nydelig LO...min favoritt :-))

Du er herved utfordret - sjekk bloggen min for mer detaljer :-)

Heidi sa...

Nydelig Anne!!!!!

Det ligger en utfordring til deg i bloggen min.

Ha en flott helg!!

mo9ca sa...

Herlig LO!!
Har utfordret deg i bloggen min jeg... håper du tar den!!

ha en super helg videre!!

*klems*

Anne sa...

Iiiiiikkkkk....steikje for utfordringer....hva i alle dager gjør jeg nå¨? Uff og jeg som ikke liker sånn kjede-brev system :-)

Ja, ja jeg får vel begynne en eller annen plass :-)

Anne sa...

Må jo bare skuffe dere alle som har sendt meg utfordringer. Jeg klarer søren meg ikke å linke videre til andre blogger når jeg skriver nye innlegg....(ja jeg er helt grønn når det gjelder html koder)
Hele adressen kommer jo opp i innlegget istedenfor at bare navnet på den bloggen jeg vil skal vise?