tysdag 15. januar 2008

Permisjonen er i boks :-)


Ja idag fikk jeg bekreftelsen i posten at min videre permisjons søknad om omsorgspermisjon uten lønn gikk i boks. Idag går jeg bare rundt og flirer fra øre til øre, for nå har jeg fått det akkurat som jeg vil. Nå skal jeg være hjemme med ungene til 01 september 2009. En herlig følelse og føle på rett og slett.
Hadde jo lyst til å være hjemme det første året Oda begynner på skolen, og også kunne være ekstra hjemme med Frøya som ikke enda er året. Så nå er det å være hjemmeværende på heltid iallefall 1 1/2 år til. :-) Søker nok Oscar inn i barnehage til høsten, men får se om jeg tar tilbudet visst han da får plass i den barnehagen jeg ønsker. Det er såpass langt frem at det tar vi når det kommer.

Eller så har jeg hatt barseltreff her hjemme hos meg idag. Utrolig herlig gjeng jeg er kommet sammen med og jeg tror nok at vi kan holde "koken" i mange år fremover. Bare så synd at Åse i gruppa flytter til Housten for noen år, men vi kommer nok til å holde kontakten. Vi spiser god mat og jabber og koser oss til langt på ettermiddagen. Går så utrolig fort disse timene. Etter barseltreffet var det middag, og så var det turn med Oda. Hun storkoser seg på turnen og kan liksom ikke komme seg fort nok avgårde.

Kjenner at jeg rett og slett er litt sliten i "topplåget" idag , så jeg tror jeg tar en tidlig kveld igrunnen. :-)


1 kommentar:

Elisabeth Helland sa...

Hey du, javisst, så herlig at du fikk igjennom permisjonen din da....ordner seg for snille jenter vettu ;o) Høres koselig ut med barseltreff, drev med slikt jeg også, men ja, det ble igrunn til slutt mere styr med to enn det ble avslapning, så nå er det over og ut....men vi gjør da andre ting ...hihi... Jupp, ha en fin fin onsdag videre da....klem