tysdag 15. april 2008

"Ikke nå"

Da var nok en runde med ligaen over og oppgave 5 gikk ut på at man skulle scrappe en skisse. I tilegg skulle man bruke et bilde, og det skulle være et misslykket bilde. Det skulle også være med journaling som fortalte litt om det misslykkede bildet. Jeg gikk til topps i min gruppe, og jeg er jo supertolt, for det var jo så mange flotte bidrag med. Så tusen takk alle sammen for stemmene jeg fikk på denne lo'en.

Ellers så lever jeg jo enda etter helgens "happening". Sitter enda og humrer og ler over ting som er blitt sagt og gjort.

Det er jo et fantastisk vær her idag, og værgudene lover like fint vær her i 10 dager fremover. Og det lover jo bra. Rett og slett herlig å være ute fra morgen til kveld. Idag har vi vært på lekeplassen med medbrakt mat sammen med Hilde og Elisabeth. Utrolig herlig å bare sitte og nyte dagen og skravle, mens ungene leker ute.
Nå må jeg hive meg over middagen her og få laget den, og så er det med Oda på turn. Ikveld skal jeg rett og slett nyte freden og se finalen på farmen som jeg ikke fikk med meg på lørdag :-) Kanskje det blir noe scrapping også i løpet av kvelden.

3 kommentarer:

Kristin Langnes sa...

Gratulerer med seieren denne runden. Synes LO'en din var kjempefin og du hadde virkelig løst oppgaven bra synes jeg! Du er skikkelig dyktig!

Elisabeth Helland sa...

gratulere gratulere, med vel overstått utdrikningslag og en aldeles nydelig LO.... Her som der er det fint vær, og jeg gleder meg virkelig til guttene kan klare seg greit på to bein, for da kan vi også tilbringe mye av dagene ute.....stanser vogna nå, så er utålmodigheten stooooor.....sikkert ikke lenge igjen nå før det blir lettere..hihi...ha en fin fin onsdag videre....klem

Grethes Kreative Hjørne sa...

Gratulerer med seieren.
Den var jo bare så kul og så skjønn i fargene. Skikkelig artig bilde som du har klart å få masse ut av.
Vi kjenner vel alle til fenomenet med at bildene ikke blir slik som vi hadde tenkt...