onsdag 9. april 2008

lek i sanden



Her er mitt bidrag til scrappeligaen's oppgave 4. Oppgaven denne gangen var en scraplift fra Elis@beth. Har igrunnen lenge hatt lyst til å scraplifte denne lo'en, og når vi da alle skulle lage hver sin oppgave til ligaen så valgte jeg denne.

Og jeg må jo si at jeg er litt kry, for denne gangen gikk jeg jammen meg til topps på mitt lag :-) Så tusen takk alle sammen for alle stemmen jeg fikk på denne lo'en.

Så var det jo onsdag og halve uka er allerede gått. Tiden bare flyr avsted og snart er det sommer. Nå er enelig våren kommet her og vi nyter dagene ute nå fra morgen til kveld. Ungene vil jo ikke inn lengre. Rett og slett herlig å legge ungene om kvelden med røde roser i kinna:-)

Nå pakker jeg tursekken og drar ut på tur med ungene. Har alle 3 hjemme idag så da må vi ut og finne på noe.

Ønsker dere alle en riktig fin dag.

5 kommentarer:

Stine sa...

Heisann, denne LO'en var helt nydelig-skjønner godt at du vant! Fine bilder som passet godt til de fine fargene du har valgt-og jeg likte godt oppsettet!
Ha en fin turdag! :)

Camilla G sa...

wow, det fikk du til også- jeg tenkte Elis@beth når jeg så layouten din. Gratulerer med seieren! Håper dere fikk en fin tur ute i finværet!!

Marit sa...

Denne likte jeg veldig godt,stilen og fargene. Tror jammen jeg skal lifte deg. ;-)
Misunner dere dette deilige vår vêret,her er det jammen surt og kaldt,litt for dårlig til å kunne kose seg ute.

tessa sa...

nyydelig!!

Annette sa...

For en lekker LO!
Og gratulerer med seieren ;-)

Jammen meg herlig med vårværet ja!
Skulle bare ønske jeg hadde litt kortere dager slik at vi kunne fått være lengre ute om dagene.
Men Endre er heldigvis mye ute sammen med barnehagen.

Så forresten at snuppa di har lært seg å sykle uten støttehjul! WOW!
Tenker hun (og foreldrene) er rimelig stolte :-D