fredag 18. april 2008

Vi nyter gode dager.....

.....ute i et fantastisk vår-vær. Det er jo bare helt utrolig at vi nå har hatt en hel uke med knall sol og blå himmel hver eneste dag. Vi går ut tidlig på morgenen og går omtrent ikke inn før ungene skal legge seg. Utrolig deilig. Jeg er søren meg blitt brun disse dagene her :-)

Min venninde Elisabeth har vært hjemme hele denne uka, og vi har kost oss på lekeplassen i timesvis. Ungene blir søren meg ikke leie heller.De graver i sanden og sykler og leker. På det meste har vi vært 4 mødre med unger, så det er jo ganske så sosialt også. Elisabeth laget jo igår pølser til ungene og pastasalat til oss vokse, så vi begynner jo å bli ganske så bortskjemte med maten etter hvert.

Ellers så merker jeg jo at scrappelysten har omtrent ikke vært til stede de siste 14 dagene. Det er så lange lyse kvelder nå og hagearbeid som står for dør, at scrapping blir jo bare mer og mer lagt på hylla når det er så bra vær. Når vi nå er så mye ute så er jeg så trøtt på kvelden at jeg orker liksom ikke å ta fatt på noen bilder :-) Men jeg er jo med i scrappeligaen, så jeg får jo bare gi gass på de siste 4 oppgavene som gjenstår og så er det SOMMER :-)

Oda sykler og sykler, og er superstolt av at nå er støttehjula endelig tatt av. Så nå må jeg bare fikse setet på min sykkel også slik at jeg kan være med henne og sykle litt lenger distanser. Merker at hun blir tryggere og tryggere for hver dag som går.

Her er Oda i farten uten støttehjul :-)

Denne helgen har vi ingen planer.....ler jo godt enda over forrige helgs overraskelse. Vi skal få ryddet garasjen for dritt og boden ute. Nå er alle hagemøbler tatt ut, så nå kan finværet bare fortsette. Idag hadde vi årets første grilling i hagen. Imorgen skal jeg med noen venninder til Ormen lange og grille og kose oss. Rett og slett herlig å nyte dagene ute nå og få masse frisk luft. Ungene sovner jo som noen slagt hver eneste kveld :-)
Ønsker dere alle en riktig GOD HELG!

2 kommentarer:

Marit sa...

Tenker Oda er stolt,den mestringsfølelsen er enorm.
Ser ut som dere har litt mere vår enn oss,her er det en del snø igjen,men det minker for hver dag.
Så vi ser lyst på livet. ;-)
Tenker du hadde det bra forrige helg,artig at de tok deg på senga.
Ønsker dere ei fin helg.

Grethes Kreative Hjørne sa...

Håper godværet fortsetter, for det er jo bare så deilig å være ute hele dagene.
Jeg har enda ikke fått begynt på blomsterbedene, men det kommer vel.
Så flink Oda er som har lært å sykle uten støttehjul. Kan tro hun er stolt nå :D