tysdag 1. april 2008

Oss to sammen..... :-)


Her er mitt bidrag til scrappeligaen's oppgave 3. Oppgaven var denne gangen en skisse som vi skulle lage. Tusen takk alle sammen for alle stemmene jeg fikk på denne lo'en. Ble liksom aldri helt fornøyd med denne selv, men nå er det iallefall en side ekstra i Oda sin album.

Ellers er det allerede tirsdag, og denne helgen føk virkelig avsted. Jeg sliter igrunnen skikkelig etter at jeg trakk en visdomstann på onsdag. Verker noe vanvittig enda etter 6 dager. Så jeg føler ikke jeg gjør noe annet enn å springe til tannlegen. Igår fikk jeg bare lokal bedøvelse med pencilin rett der tanna har stått. Men etter enda en natt uten søvn så var det jammen meg nok. Ned til tannlgen igjen idag og sa at nå får det søren meg være nok smerter. Hun bytta bare gassbind i tannen og tok dobbel dose med smertestillende rett der tanna hadde stått. Så var det å få utskrevet sterkere smertetestillinde enn Paracet. Litt av et styr og det frister FINT lite å trekke noe mer tenner i min munn iallefall. Jeg har visst betennelse i beinet under tannkjøttet *dån* Jeg må jo bare alltid være så uheldig.


Fredag var jeg på scrappetreff i Stavanger og det var skikkelig moro. Fikk til og med laget 2 lo'er nesten ferdig så det er jammen meg ikke verst. Men man skulle virkelig tro at vi hadde drukket den kvelden for vi var jo alle mann så fnisete at halve kunne være nok. Men alt i alt hadde vi en morsom og sosial kveld og det er jo det viktigste. Jeg koste meg masse...og ble selfølgelig fristet av masse kjekt som andre hadde snopt seg.
Lørdag var meg og Jan i 35 års dag til min venninde Annette. Utrolig kjekk fest som vi kan le og se tilbake til i ettertid. Fant jo ut i løpet av festen at Elisabeth har jammen meg stemme til å gi ut plate :-) Så nå venter jeg bare på at hun skal få platekontrakt :-)))))

Ellers så går det unna her om dagene.......idag har jeg vært og kost meg på barseltreff etter at jeg pinte meg hos tannlegen. Alltid kjekke disse treffene. Idag er det jo også turn med Oda, og så skal jeg bare vadre meg ut på sofaen ikveld vil jeg tro. Må jo få laget ferdig innbydelsene også så jeg får se hva jeg finner på ikveld.


Imorgen er det TANNLEGEN igjen :-(

7 kommentarer:

Anita Hagen sa...

Åååå så mange herlige bilder. Ikke nok med at motivene er helt fantastiske, men du er jo en råtass på å få de knivskarpe og flotte. Kunne virkelig tenkt meg å lært mer om fotografering. Det er jo så flott å se alt dere knipser *sukk*

Ikke nok med det, du skaper jo de lekreste LO'er. En fryd å se!

Ha en fin og kreativ onsdag videre.


Klem Anita

FOTOGRAF STINE MARIE sa...

Heia Anne og takk for besøket ;)
Åh, så mange flotte og stemningsfulle vår og påaskebilder du har tatt da =) Ungene dine er jo herlige=)
Ååååh, fy søren må si jeg IKKE missunner deg tannlege besøk altså. Jeg HATER tannlegen =/ Trakk 2 visdomstenner da jeg gikk gravid sist og fy og fy ...
Du må ha lykke til med tannlegen*grøss*

Ha en fin dag videre =)
Klem fra Stine (pigalopp)

Wenche sa...

Hei og takk for besøket i bloggen min. Her var det viekelig mange flotte bilder og Loer. Ser ut som dere har hatt en herlig påske.

inger synnøve sa...

så nydelig LO du har laget her,og mange kjekke påskebilder du har tatt.

du var veldig flink til å skrive ned ting og forklare og fortelle om deres hverdag.kjmepefin blogg.

inger synnøve

Marit sa...

Jasså så du har også vært hos tannlegen,kjedelig saker,men for håper det blir bra til slutt.

God helg til deg Anne.

Marie sa...

Heihei!
Jeg synes bloggen din er kjempefin, så du har fått en award fra meg! sjekk ut bloggen min:
http://legojenta.blogspot.com/

Maya sa...

Kanonfin side - men nå er det snart på tide med litt oppdateringer her syns jeg ;-)