onsdag 30. april 2008

Ligabidrag nummer 7



Da var oppgave 7 i scrappeligaen over.....selve ligaen er jo snart slutt og jammen meg godt er det. Kjenner at jeg er inne i en dårlig scrappeperiode akkurat nå. Er rett og slett litt lei av å scrappe. Kommer i slike perioder av og til, og det går vel fort over regner jeg med. Denne gangen skulle vi lage en lo med 5 favoritter, der det i tilegg skulle være med minst to bilder av favorittene.

Sleit skikkelig med denne oppgaven, og det var nummeret før jeg ikke leverte. Men jeg fikk nå til slutt mekket sammen noe :-)

2 kommentarer:

Annette sa...

Fy, så dårligt gjort å svikte meg på turnen i går! :-p
Hadde sett for meg fullt referat fra shoppingrunden din. Med fokus på kjolen du har funnet deg selvfølgelig ;-)

Ligaen og krigen har virkelig fått fart på scrappinga de dette året. Men jeg kan forstå at det går litt på scrappegnisten løs med finvær, bryllup osv.

Lekker LO! Av ei utrolig herlig prinsesse :-)

Maya sa...

Syns denne siden ble superfin jeg - og ser jeg kan plukke opp tips til kjekke leker :-))