måndag 31. desember 2007

Julebukker

Så var det allerede lille nyttårsaften, og dagen idag har gått sin gang. Det regner fortsatt her og det er ikke akkurat noe utevær kan man si. Så idag tok vi avgårde til Plantasjen for å handle inn litt oppbevaring til både julepynt og til nye leker til ungene. De får jo bare mer og mer leker så jeg lurer på hvordan dette skal ende *dån* Fikk til og med handlet inn litt julepynt til halv pris, så neste år skal vi julegirlandere med lys på.

Vi har også vært hjemme hos mormor og morfar på kaffi idag og ungene har lekt med mormor's biler og dukker. Noe må vi jo finne på i drittværet.

Idag har Oda og Oscar gått julebukker sammen med Casper som er sønnen til en venninde av meg. Oda har gledet seg i hele dag til å gå julebukk etter at det var blitt mørkt, så det var stor stas når vi endelig skulle gå. Jeg var overrasket over hvor mye folk gir , så når de hadde gått en stund så sa jeg at nå var det nok for nå var det masse snop i posene :-) Det blir iallefall ikke kjøpt noe mer snop her denne helga iallefall. Ungene storkoste seg ute og kunne jo tenkt seg og gått til midnatt hadde de fått valgt. Etter julebukk runden så gikk vi inn til min venninde Hilde og koste oss med varm kakao og ungene fikk leke sammen en stund før vi gikk hjem igjen.

Jeg hadde jo planlagt at idag SKULLE jeg scrappe og skulle ha ungene iseng til halv åtte slik et jeg kunne få sette meg ned og nyte freden med en scrappe kveld. Men vi kom jo ikke hjem før halv ni og da var det leggingen av unger og rydding i stua.....så fikk jeg en tlf og den varte i over en time....... så pang det var den kvelden. Så nå blir det nok ikke noe scrapping på meg før til neste år :-) Rart og skrive det egentlig, men slik er det jo nå, for imorgen nyttårsaften blir det ingen scrapping på meg.

Nei nå skal jeg rett og slett krype til sengs.....natti natt

1 kommentar:

Elisabeth Helland sa...

nommen, tenk å få slike herlige julebukker på døra da....*smelt*

Yes, snuppen, nå er det nyttårsaften i dag, og da er det tiden for å ønske alt man kjenner, som kryper og går, det beste for det nye året, og jommen meg skal det ikke være forskjell med dere heller. Jeg håper så virkelig at det nye året bringer dere alt som dere ønske kan, at det blir et begivenhetsrikt år for både liten og stor. Og så gleder jeg meg så klart til å følge med videre på dine herlige kreasjoner som legges ut her og der....

stor klem til deg og dine i dag... Klem :o)