fredag 21. desember 2007

Nå er gaveposer pakket og levert....



Da var gaveposene ferdig pakket og levert til venner. Disse var utrolig kjekke og lage, så dette blir nok gjentatt neste år :-) Alle har blitt utrolig glade for å få dem så jeg må nok legge inne dette som en tradisjon.
Har brent mandler og laget marsipankuler og rullet og pyntet med forskjellige ting. Her ser dere resulatene av gotteriene og resultatet av den ferdige gaveposen :-)

Nå har jeg meg akkurat en liten pause her......har akkurat laget gul mandelkake så nå lukter det skikkelig nybakt kake her i huset. Greit med alt som er gjort igrunnen....det nærmer seg styggelig den store dagen nå etterhvert.

Oda går og venter og venter på at det skal bli julaften.....tror det er lange dager for henne og vente. Nå har hun lagt noen pakker under treet og visst de blir liggende der til julaften uten at noen har rørt dem så blir jeg temmelig overraska :-)

Nå gleder jeg meg skikkelig til jul jeg også.....gleder meg rett og slett til å lage god julemiddag og få gjester på besøk. Vi skal ha julaften her hjemme så da kan jeg gjøre akkurat slik jeg vil.

Nå må jeg rett og slett får gjort litt mer her mens ungene er hos besteforeldre og Frøya sover....så nå skal det brettes og ryddes på klær.....de klærne tar liksom aldri slutt.....det blir heller bare mer og mer og vaske.

Idag blir det kjøttkaker til middag, så jeg må jo bare få rumpa opp av sofaen her og komme meg igang.



Her er posen ferdig pyntet :-)



2 kommentarer:

Kjersti sa...

utrolig lekre gaveposer - du må ha talent for snopemaking også, for så fint ser det ikke ut når jeg lager :) Skjønner godt de blir glade de som får... God jul!

Stine sa...

Så flotte gaveposer og boks! Koselig å lage godis å gi bort til venner, er blitt tradisjon her også og er svært populært! :)
Ønsker deg ei kjempefin jul!