onsdag 27. juni 2007

Det går unna med letter format....

Har scrapliftet Maya enda en gang :-) Sist hun var hjemme så kjøpte vi like klær til jentene våre og tok bilder av dem sammen. Så laget jo Maya lo'en før meg og da var det en smal sak og bare kopiere :-)

Må jo også legge inn ett bilde av lille Frøya som igår var 4 mnd. Bildet er tatt på dagen 4 mnd :-) Her er hun i dusjen med mamma. Skremmende hvor for tiden går...vil jo helst at tiden skal stå stille et lite øyeblikk nå når Frøya er så liten. Dette blir vår siste baby så nå må det bare nytes. De er jo bare såååå deilige i denne alederen Frøya er nå.

Nå er det plutselig dårlig vær her igjen med regn og bare 12 grader....brrrr det er jammen meg litt av en temperatur forandring her om dagen. Fra varme soldager der man bare går rundt og svetter til plutselig 12 grader og pisseregn og vind og uling i husveggene her. Men der er jo meldt bra vær til helgen igjen då da er det ikke så ille. Fordelen med at det plutselig blir dårlig vær er jo at da får man gjort noe inne også.....iallefall en gang imellom :-) Og så får man scrappet litt på kveldene. Tenkte jeg skulle melde meg på midtsommerscrapping på familieskatter på fredag. Det er jo evigheter siden jeg har vært på treff. Kan ikke huske sist jeg var på sånt stort fellestreff en gang. Tenkte jeg skulle lage noen takkekort fra dåpen men jeg finner liksom ikke noe inspirasjon hvordan dette kortet i det hele tatt skal se ut.

Jeg får hive meg rundt og se om jeg finner noe inspirasjon slik at jeg har noe og gå utifra :-)

1 kommentar:

Catrine sa...

Herlighet -allerede fire måneder! Tiden flyr!
Nydelig er hun iallefall! Og lekre LO'er du lager! :)
Håper det blir fint vær i helga - både hos deg og meg! :)